Внутрішня розмова

Марк народився у штаті Нью Йорк, у еврейській сім’ї лікарів: його мама психіатр, а тато — стоматолог. Зараз він закінчує школу і через декілька місяців поїде навчатись у Гарвард. У середній школі Марк захопився програмуванням, тому оцінки він мав посередні. Він ще не впевнений , щодо свого майбутнього проте точно знає, що бачить себе у світі технологій. Під час навчання в Гарварді, Марк створює сайт, де завантажує фото студентів. Незважаючи на скандал і закриття сторінки, під тиском студентів, яким сподобався проєкт Марка, сторінку відновлюють. Через певний час цей сайт перетвориться на усім відомий Facebook, а Марк у 2008 стане наймолодшим мільярдером у світі.

У чому різниця?

Представники американської мрії, своїм існуванням доводять нам, що бути на їхньому місці може кожен. Проте, чомусь у світі не так багато Марків Цукербергів і Стівів Джобсів, абсолютна більшість, хоч і прагне такого успіху, якого досягли вони, все одно залишається на своїх місцях.

Безумовно можна знайти багато причин, чому студенти европейських вишів надають перевагу роботі на когось, на відміну від американських, що вже під час навчання стають самозайнятими. Можна навести багато інших прикладів економічних та соціальних передумов, що творять корпоративних гігантів — золотий трильярд людства ”Amazon, Google, Apple, Facebook” і знищують слабших у своїх нішах, проте у цій статті ми розглянемо, на мою думку, найсуттєвіше — те, що стає наріжним каменем і на чому будуються нові компаніі, на чому так невпинно зростають азійські тигри, та чого бракує нам — українцям.

Якщо мене б попросили, назвати це одним словом, то я б назвала це ВІРОЮ

  • “Я — нікчема!”
  • “Мені не варто цього робити”
  • “Вони мені точно відмовлять, якщо я попрошу”
  • “А якщо я помилюсь і осоромлюсь на усю авдиторію”
  • “Мені страшно усе спартачити”

Такі слова сидять у голові в людини, що боїться ризикувати та виходити зі своєї зони комфорту.

  1. Якщо вони не правильно мене зрозуміють, я поясню їм ще раз”
  2. “Від одного невдалого виступу, ще ніхто не вмер, правда ж”
  3. “Якщо вони мені відмовлять, як попрошу обґрунтувати своє рішення, і питатиму про альтернативу”
  4. “Я не відступлюсь від свого бачення цього проєкту, навіть якщо він не подобається босу. Я спробую його переконати, що для нас моя стратегія буде виграшнішою”
  5. “Не всі мене любитимуть, і не всюди мені вдасться, досягти свого, але я принаймні буду намагатись”

Такі фрази говорить собі людина, з вартісним світоглядом

У цій статті я опишу поняття, що вводить у своїй книзі MJ De Marco “На швидкості Мільйонера”:

Вартісний світогляд —

це система переконань, знань, досвіду та навичок, що мають у собі покоління “New Rich”, а також легенди американської мрії, ті хто виробляє, в той час, як ви пасивно спостерігаєте.

Не забувайте, що єдине, що ви контролюєте в житті — це те як ви думаєте! Отже вашою метою має стати створення правильного світогляду.

Рецепт на вартісний світогляд

Щоби такий створити потрібно:

  1. Не токсичне оточення, що розвивається разом з вами, підтримує вас і любить.
  2. Самостійна праця над думкою. Відстежування думок і виключення руйнівних тих, що працюють проти Вас.
  3. Засвоєння переконань, що допоможуть ризикувати в потрібний момент та відстоювати власну позицію.
  4. Навчання, себто пізнання світу, себе, природи суспільства. Ґрунтовне розуміння чому щось відбувається так, а не інакше. 

Проте, щоби набути новий світогляд, потрібно спершу позбутись старого

Потрібно позбутись упередження, що ви не можете досягнути більшого, потрібно повірити у СЕБЕ і у ЖИТТЯ навколо.

 🔒 Що більше у вашій голові крутяться деструктивні себто негативні думки про СЕБЕ та про СВІТ, то більшою стає яма, яку ви риєте СОБІ Ж

Погодьтесь, що:

  • Якщо ви не вірите, що заслуговуєте на краще, то й ніколи не матимете кращого.
  • Якщо ви думаєте, що вам ніколи не мати ламборґіні і вийти на пенсію в 27 можуть тільки спортсмени, то ви до кінця водитимете посередні авто і ходитимете до 60 років на роботу, де жалітиметеся на боса і на країну, що не обіцяє вам гідної пенсії. 

Наступний крок: мізогінія або ж ненависть до себе 

Чи щаслива людина ненавидить себе?
Чи успішна людина самобичується?
Чи кляне себе за кожну дрібну помилку?
Чи успішна людина переслідує ідеальний момент, ідеальну себе, ідеальне оточення?

Якщо хоча б на одне запитання ви відповіли “Ні”, отже ви вже на правильному шляху.

✅ Успішна людина має світогляд успішної людини. Щаслива людина живе згідно з переконаннями, що властиві щасливій людині


Власне слово світогляд вказує на те як усе залежить від погляду на світ.

Змінюйте свій світогляд разом із Майво

Коментарі